2010. december 27., hétfő

Samantha

- Én fel vagyok öltözve. Így megyek. - Szóltam ,de hangomban nem volt semmi gúny vagy ilyesmi. Csupán egy sima válasz volt. Hátrapillantottam ,hogy megnézzem Den jön e már ,de rá kellett jönnöm ,hogy már rég kilépett az ajtón. Ez átment rajtam ,vagy én aludtam be? Na mindegy ,nem érdekes.
- Köszönöm Lora. Neked is jól áll a rucid. - Hallottam a beszélgetésüket és vigyorogva csuktam be az ajtónkat. Bepattantam Damien mellé és végig sáljával szórakoztam az autóban. A címre amit Lora mondott a sofőrnek ,kuncogást váltott ki a mellettem ülő fiúból. Nem kérdeztem rá mit nevet csak elgondolkodtam. Seth azt mondta az egyik haverjánál lesz a buli. De a cím nálam semmit se jelentett. Habár ha visszagondolok, senki sem volt hajlandó elmondani nekem ,hogy kinél lesz a buli. Mindenki csak elterelte a dolgokat. Valami itt bűzlik.
Mikor kiszálltunk a kocsiból szemem rögtön a postaládára szegeződött amin ló nevekkel ki volt írva a csalás vezetékneve akiknél a buli van. Rögtön leesett hol is vagyunk. Arcom nyugodt vonásait felváltották a harag szikrái. Miért is kell nekem az iskola második patkányához jönnöm buliba? Nem mehetnénk inkább valami normális helyre? Én ide nem fogok bemenni. Most már csak az a gond ,hogy Lora tolt Den pedig húzott a ház felé. De imádom a barátaimat.
- Én nem megyek be... - Sikkantottam fel mint egy kislány aki nem akar menni az óvodába, de persze választásom sem volt. Mire sikerült kitépnem kezeimet Denéiből ,már bent voltunk. Durcásan néztem a két vigyorgóra.
- Elmondhatnátok ,hogy miért is kell nekem itt lennem. - Fontam keresztbe melleim előtt karjaim ,lábammal pedig a padlón doboltam.
- Lora nem keressük meg Jayt? - Csillant fel Daniel szeme.
- Oké, ti megkeresitek én meg hazavitetem magam. - Szóltam és már indultam is megkeresni a bátyámat. Na, nem mintha hazavinne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése