2010. december 27., hétfő

Jayden

A bejáratiajtóval szemben húzódó üres falszakasznak vetettem hanyagul hátamat, és hagytam, hogy Sarah az ingem gombjaival játszon. Kezemben egy pohár itallal, megkövülten figyeltem a belépőket és a hangosan üvöltő zene ellenére is füleltem a csengő jellegzetesen irritáló hangját. Sarah csöppet sem zavartatta magát annak ellenére, hogy legalább egy tucatnyian nézték ténykedését. Mondjuk, ha én is annyit ittam volna mint ő, lehet, engem sem nagyon érdekelt volna, hogy hányan vannak körülöttünk. De így... hagy csinálja. Lassan úgyis dobnom kellene. Kezd zavarni a stílusa, főleg hogy az utóbbi időben jobb dolga sincs, mint engem nyaggatni a hülye kérdéseivel. Az időérzékem megszűnt, a zene őrült ritmusa lüktetett fülemben. Hamarosan azonban megszólalt a csengő, és Chad már rohant is ajtót nyitni. Tudtam, hogy Lora ügyes kislány, nem kellett csalódnom. Vigyorogva figyeltem, ahogy behúzza maga után Samanthat. Valószínűleg már ő is rájött, hogy ha Chadnél van a buli, akkor az én jelenlétemre is számítani kell. 
- Sarah, menj fel az egyik hálószobába. Nem sokára ott vagyok. Addig kezdj magaddal valamit - mondtam monoton hangon a lánynak, de végig Lora és Samantha párosát fixíroztam. Az egyetlen zavaró tényező Deniel volt. Nem is értem minek kellett elhozni. Lora tudja, hogy utálom. Folyamatosan követ és a seggemet bámulja. Undorító. Samantha különvált unokahúgomtól és a meleg gyerektől, így kiürítettem poharam majd hosszú léptekkel átszeltem a köztünk lévő távolságot. Ahogy megálltam előtte, gunyoros vigyorra húztam ajkaimat.
- Nocsak, Wendson. Téged is lehet látni? Látod, mindig elérem amit akarok - mértem végig elégedetten. - Közös programunk van egész estére. Aki egyszer ide bejött, az hajnalig el sem mehet. De ne aggódj, teszek róla, hogy élvezd a bulit - magyaráztam önelégült arcot vágva. 
- Mit iszol? Bambit? Vagy merész vagy és kimersz próbálni valami alkohol tartalmó italt is? - Választ sem várva léptem a bárpulthoz és kértem magunknak egy-egy koktélt.
- Még a ruhádat is megdícsérném, ha nem éppen a kosármeccshez öltöztél volna. De arról már lemaradtál - röhögtem gúnyosan, majd a kezébe nyomtam az italját. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése