2010. december 30., csütörtök

Samantha

Végighallgattam hihetetlenül unalmas szavait, amiknek újfent semmi értelmük nem volt. Miért kellene élveznem azt ,hogy kínozza az idegeimet? Én nem tudom mit kellene benne kedvelnem ,mert kibírhatatlan. Hiába ,még azt se mondhatnám ,hogy egy légtérbe vagyunk, mert sajnos az udvar teljes közepén ,a medencében vagyunk ,de akkor is. Miért jó ez neki?
- Mellesleg kérdésedre felelném... De unom... A hozzád való közelséget... - Szavaim gúnytól csöpögtek, miközben kiúsztam a parthoz. Most minek nyújtja a kezét? Na el ne képzelje ,hogy majd kihúzhat. Persze ismerjük... Utána meg azzal fog keménykedni ,hogy segített. Hát azt nem éri meg. Inkább felnyomtam magam a medence szélére és kimásztam magamtól. Nem függök tőle, nincs rá szükségem. Elkaptam a törölközőt amit dobott ,de aztán le is tettem az egyik ágyra.
- Kösz. - csavartam ki víztől áztatott hajtincseimet ,majd megcéloztam a harmadik törölközőt. Hát azt ne kérdezzétek miért nem azt amit ő dobott. Azért mert... Csak bunkózás képen.
- Szörnyen sokra megyek a bocsánatkéréseddel. - Szóltam oda neki és a sötétkék törölközőt kezdtem fürkészni kezeimben. Mit is kellene kezdenem vele? Van egy farmerom ,amiből csavarni lehet a vizet és van egy pólóm ,amiből szintén. Az oké, hogy levettem a cipőm ,de hogy is kéne tovább?
- Vigyél haza! Most! - Pördültem meg és gyilkos pillantást lövelltem hozzá,. - Innentől én vagyok a főnök. - Most őszintén. Csurom víz vagyok. Mit is kéne csinálnom? Várni a napot ,hogy megszárítson? Vagy levetkőzni? Mindegyik frappáns ötlet. - Vagy ,akkor várom a ruhákat amiket most hozol ide nekem. - Kezeimet csípőre vágtam ,lábaimmal pedig dobolni kezdtem a taposót. Szemeimmel pólómra pillantottam. Oh de remek. Miért is vettem én fehér pólót? Megvan a törölköző helye. - Szépen körbetekertem ,hogy addig se tudjon gyönyörködni ,se a hasamban ,se a melltartómba. Rémes. A törölköző helye viszont megvan.Csak találkozzak Lorával....
- Nem látom ,hogy elindultál volna. - Támaszkodtam a ház falának...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése