2010. december 27., hétfő

Lora

Sokáig forgolódtam a tükör előtt. Egyik ruha váltotta a másikat. De végül az összes a sarokban végezte. Komolyan mondom, fehérneműben fogok menni. Az mindenkinél el fogja érni a megfelelő hatást. Na jó, nem. Itt lenne az ideje találnom valami göncöt, mert fél órán belül ott kellene lennem Samanthaéknál, és én még mindig egy szál törölközőbe csavarva rohangálok a szobámban. Még szerencse, hogy már a sminkem és a hajam kész, külön szokásomhoz híven elkésnék. Újra áttúrtam a koktél ruha választékot, ami a gardróbomban volt felakasztva, majd úgydöntöttem, azt veszem fel, amelyik legelőször a kezembe kerül. Így történhetett, hogy egy fekete, széles "v" kivágású ruhára és egy ugyancsak fekete pántos szandálra esett a választásom. Miután elkészültem, gyorsan vállamra kaptam táskámat, és egy cetlire kiírtam anyáméknak, hogy majd jövök. Valószínűleg nem lesz itthon senki, még holnap reggel sem, de már megszokásból is kiírom, hogy hátha csoda történik és hazajönnek. De már nem láttam őket két hónapja. 
Hívtam egy taxit, így nem sokára már Samanthaék háza elé értem. Kopognom sem kellet, barátnőm már ott állt az ajtóban. 
- Sziasztok - köszöntöttem mosolyogva Denielt és Samet, majd barátnőmhöz fordultam. - Sam, te miért nem vagy kész? - mértem végig a lányt, de volt egy olyan érzésem, hogy ő így szándékozik jönni. Hát nekem mindegy. Nem is értem én miért nem valami lazább ruhát vettem fel. 
- Den, igazán jól áll a rózsaszín - bókoltam a srácnak, aki köztudottan istennek tartotta Jay-t. Mondjuk az egész iskola élt-érte. Kivétel természetesen Samnek. De hát, ha Jayden ilyen erővel nyomul a csajra... az ő ellenállása is meg fog törni. Mit fogok kapni, ha kiderül, hogy Jay is ott lesz... el se akarom képzelni. 
- Na, mehetünk? - kérdeztem, majd már indultam is vissza a taxihoz, amivel tovább indultunk Chadékhez. Reméltem, hogy a címből még egyikük sem jött rá, hogy hová is megyünk. Elég leszek ott magyarázkodni. 
- Megérkeztünk - sóhajtottam egyet, mikor kiszálltam a járműből és elindultam befelé. Az ajtómelletti táblán már tökéletesen kivehető volt a "Brooks" vezetéknév. A saját osztálytársa nevét, pedig valószínűleg már felismeri. De ha ez elkerülte figyelmüket, az ajtót nyitó Chadet már egészen biztosan felismerték mind ketten. 
- Hellosztok - köszöntött minket szélesen vigyorogva a szőke srác, aki valószínűleg már most többet ivott, mint amennyit én fogok egész este alatt magamba tölteni. - Örülök, hogy végre jöttek csajok is - mereszgette szemeit, Chad és leplezetlenül a dekoltázsomat bámulta. Perverz idióta. De azért bírom. 
- Szia Chad. Elhoztam Dent és Samet. Gondolom nem kell bemutatnom őket - magyaráztam a fiúnak, majd Samet magam előtt belökdöstem, mielőtt eszébejutna lelépni. És akkor feleslegesen jöttem el én is. 
- Érezzétek jól magatokat. Jay is itt van - mondta még búcsúzóul, majd elveszett a tömegben. Király. Ezt nagyon be kellett nyögnie. - Iszunk valamit? Aztán szétnézünk - húztam magam után Samet. 


Lora ruhája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése