2010. december 28., kedd

Jayden

- És még azt hittem szűz vagy - csettintettem csalódottan nyelvemmel, majd figyeltem kérdését. - Ilyet se kérdeztek még tőlem. Én általában az a személy vagyok, aki egy kis izgalmat visz a nők hétköznepjaiba, és beragyogom az estéjiket. Nem értem miért jó neked, hogy folyamatosan sértegetsz. De fogalmazzuk át egy kissé sértő kérdésed. Az érdekel miért járkálok a nyomodban? Miért nem hagylak békén? Miért figyelem árgús szemekkel minden lépésed? Miért nem hagyom, hogy egyedül legyél? - Na jó eltúloztam így a végére. - Nem kell aggodnod. Semmi különöset nem akarok tőled. Úgy hogy a kijelentésed, miszerint senki nem kíván annyira mélyre, mint Te, csak a te kis piszkos fantáziádban jelent meg. Nem akarlak én megrontani - magyaráztam lenézően a lánynak és muszáj voltam gunyoros félmosolyra húzni számat. - El se akarom képzelni, mit kapnék az unokahúgomtól, ha összettörném az egyik barátnője pici szívét. Nem szeretem, ha a történtek ismétlik egymást. De az egyetlen dolog, amiért ennyire belefojtam mostanában a magánéletedbe, nem más, minthogy növelni szeretném a népszerűség indexemet az iskolában. Nincs szükségem egyetlen szürke egérre sem, aki ellentétes nézeteket táplál velem szemben és mindenféle borzalmas dolgot feltételez rólam - vallottam be neki az igazságot, majd a kérdésén gondolkoztam. 
- Mesélj magadról - szegeztem neki a kijelentést, majd lábaimat keresztbe tettem egymáson. - Mindent tudni akarok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése