2010. december 27., hétfő

Samantha

Bárhogyan forgolódtam a tükör előtt ,sehogyan nem tudtam elfogadni ezt a borzadványt ,amit mások ruhának neveznek. Másokon sem tetszene ,nem hogy rajtam. Felül szinte megfolyt a szorítástól, lent pedig fidres-fodros -undormányos. Szörnyű. Még ez a rikító piros színe. Én ebbe nem megyek sehova. Még az ablak, vagy az ajtó közelébe sem. Félő valaki meglát. Nem hiába van már tavaly nyár óta a szekrényem leghátuljába eldugva. Még akkor sem voltam hajlandó felpróbálni. Még az sem érdekelt ,hogy anyát megsértettem vele. Majd odaadom a húgomnak ha ekkora lesz a mérete. De most azonnal leveszem.
- Na így pompás. - Fordultam egyet ,miután átöltöztem. Nem fog érdekelni ,hogy mindenki koktl ruhában lesz. Én megyek farmarba, egy edzőcipőbe ,és egy sima pólóba, meg talán fölé veszek egy pulcsit. El sem akarnék menni. De sajnos megígértem Lorának.
- Jössz vagy nem? - Hallottam lentről Seth ordítását.
- Lorával és Dennel megyek. - Kiabáltam le és már hallottam is ahogyan bevágódik a bejárati ajtó és pár perc múlva beindul furgonja motorja. Én még megigazítottam ezüstösen csillogó gyűrűmet ,amit már vagy egy éve le sem vettem ujjamról ,felkaptam táskámat és lerohantam az ajtóhoz, mivel valakinek az ujja éppen most tapadt a csengőnkre.
- Még mindig nem értem mi ez a divatellenes cucc. Miért kell neked minden ellen lenni? - Lépett be kioktatóan Den a nappalinkba ,majd fáradtan ledobta magát a kanapéra. Ő mit viselt? Egy fekete farmert, egy rózsaszín inget ,körömcipőt és egy női divat sálat. Örökké Isteníteni fogom azért mert képes bevallani az egész világnak nézeteit.
- Milyen csend van. - Állapította meg.
- Anyáék vásárolni vannak, Seth pedig már elment. - Hát igen nálunk a csend ritka alkalmak egyike. Késő, anyám kocsija éppen most fordult be a felhajtóra. - Miért jár mindig a szád? - Mosolyogtam Daniellre.
- Samantha szívem segítenél? - Hallottam anyám hangját, aki meg sem várva válaszom a kezembe nyomott egy halom zacskót, húgom pedig kis híján fellökött. Csak anyától tűröm el ,hogy Samanthának hívjon ,senki másnak.
- Itt van Lora! - Hallottam Den hangját és már ugrottam is az ajtóba.
- Szia. - Szóltam kicsit cinikusan ahogy felmértem a lányt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése