2010. december 28., kedd

Samantha

Ja, hogy ez arra vonatkozott? Hát már mindegy. Amúgy sincsen semmi köze a nemi életemhez. Nem tudom miért kellene neki beszámolnom ilyenekről. Ha szűz vagyok ,az vagyok, ha meg nem ,akkor meg nem. Felhorkantam párszor szavaira. Az én életembe nem izgalmat ,hanem szint visz. A feketét. De jó, árgus szemekkel figyeli minden lépésem. Erről még nem is tudtam. És még mindig nem tudtam meg, hogy miért szereti ha szenvedek. Csak tátogtam és meg se tudtam szólalni befejező szavaira. Istenem, miért kell a pasiknak mindent félreérteni és átformálni kedvezőbb jelentésre? Azért szép. Végre választ kaptam. Hát bevallom őszintén semmit se javított a szememben.
- Hát pedig bele kell nyugodnod ,hogy én életed végéig gyűlölni foglak. - Na jó a "gyűlölni" szóval talán túl léptem a célon ,de most nem bántam. Legalább nyomatékos. Meséljek magamról? Ez mióta kérdés? Na mindegy. Aztán mit mondjak?
- Rendben... Szőke hajam van, zöldeskék szemem. ennyi. - Vontam meg vállam. Hát de most mit kellene mondanom? - Na jó. Szeretek általában a háttérben lenni ,de ott uralkodni és jól érezni magam. Soha nem akartam népszerű lenni és nem is nagyon szimpatizálok az egoista vadbarmokkal. Kedvenc könyvem az Evermore ,filmem az talán nincs. És zenét se tudnék konkrétan megnevezni. Elég lesz ,vagy esetleg meséljem még el ,hogy meztelenül szoktam fürdeni? - Fúrtam csillogó szemeibe enyémeket. Mit kellene tőle kérdeznem?
- Mik a legfőbb gyengeségeid ,vagy szerinted a negatív tulajdonságaid? Száznál megállhatsz, nem akarok itt ülni egész évben . - Gúnyolódtam. Ha valamije, akkor negatív tulajdonsága ,az van tömérdek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése