2010. december 27., hétfő

Jayden & Lora

Az ölemben landoló galacsint meg se próbáltam szétnyitni, a lány arcáról is tökéletesen letudtam olvasni, hogy a válasza, mindenféle kapcsolat létesítére, ami velem kapcsolatos: nem. Most kell, hogy okos legyek. Össze kell spanolnom a haverjaival. Majd rajtuk keresztül ő is megenyhül. 
- El ne felejtsd, hogy ma házibuli nálunk. Ne merj késni - kiáltott még vissza Chad, aki már megint Kate elől menekült. Miután sikeresen felébredtem, összeszedtem cuccaimat és elindultam a kocsim felé, hogy haza menjek. Fárasztó volt a mai napom. És a péntek estékre rá kell pihennem. 
- Jayden cicaaaaa - hallottam meg egy számomra rettentően irritáló női nyarvogó hangot, valahonnan a folyosó másik végéből. Csak ne Sarah legyen, csak ne Sarah legyen, csak ne Sarah legyen. Lassan hátra fordultam, majd gunyorosan vigyorgó unokahúgommal találtam szembe magam. Arcizmaim ismét elernyedtek és számról is letöröltem az álvigyort. Hát ilyen mikor az ember megkönnyebbül.
- Nem volt vicces - jegyeztem meg durcásan, miközben szekrényemből átpakoltam hátizsákomba könyveimet. 
- Látnod kellett volna az arcodat - kacagott csilingelő hangján. 
- Jól van Lora, halljuk mit szeretnél - sóhajtottam megadóan. 
- Csak látni az iskola Egokirályát - nyújtotta ki pimaszul nyelvét, miközben tovább indultunk. - Miért nyomulsz te Samantha Wendsonra? - Na ez a kérdése meglepetten ért. Különben is, miért kell ilyeneket kérdeznie? Ja, meg van. Mert Ő Lora Hemsworth, az egyetlen, aki engem zavarba tud hozni és rendszerint ezt ki is használja. Szörnyű. De azért bírom, egyetlen hibája viszont, hogy barátkozik Wendsonnal. 
- Én csak növelni akarom az ismeretségi indexemet - jelentettem ki nemes egyszerűséggel. - Haza vigyelek?
- Nem kell. Maradok.
- Minek?
- Semmi közöd hozzá.
- Remek. Este?
- Még nem tudom. Na szia - Miért van az, hogy bármit kérdezek, nem tud egyértelmű válasszal szolgálni? Tényleg. Hogy milyen feledékeny vagyok ma. A francba, hiszen én magam mondtam éppen pár perce, hogy Wendson barátnője. Meg van az összekötő kapocs. 
- Lora, várj. Samanthaval találkoztok?
- Ha igen?
- Akkor mi lenne, ha ma elvinnéd bulizni? Tudod, Chad ma partyt rendez náluk. Te pedig meg vagy hívva. És nem ártana hoznod valakit - vigyorogtam rá elgondolkozva.
- Ez miért is lenne jó nekem?
- Mert mindenki tudja, hogy imádsz és segítessz nekem. 
- Mekkora egy szemét vagy... Egyszeri alkalom lesz.
- Imádlak - kócoltam össze Lora haját, majd sötétebbnél sötétebb tervekkel gondolataimban indultam haza. Jó lesz a mai este. 


Lora

Hah. Már megint azt hiszi, hogy minden úgy lesz ahogy ő akarja. A francba. Tényleg úgy lesz, mert én megyek Chadhez. És megígértem pár napja Samnek is, hogy a mai estén együtt csinálunk valamit. Ha pedig nem mondom el neki, hogy azon a bizonyos bulin, ahova ma megyünk ott lesz Jay is... akkor nem tettem semmi rosszat. Elméletileg. Különben is, nekem miért kellene tudnom, hogy Jayden is jön. Nem tudtam semmiről. 
- Szia Sam - köszöntöttem fülig érő vigyorral barátnőmet. - Kitaláltam mit csinálunk este. Lesz egy nagyon jó házibuli. Ismerem a házigazdát és nagyon jó fej. Elmehetnénk. Persze, ha nem tetszik lelépünk. Mit szólsz a programhoz?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése