2010. december 27., hétfő

Samantha

Hajj Istenem. Hol van ez az Istencsapása? gyalog fogok hazamenni ,ha két percen belül nem lesz itt. Abból pedig semmi köszönet nem lesz. Éppen fordultam volna körbe ,hogy végignézzem még egyszer a szobát ,nem bújik e el a sarokba ,vagy ilyesmi mikor egy kék szempárral találtam szembe magam. Majdnem kitituláltam ,hogy szép szemek ,de rá kellett jönnöm a tulajdonosa nem érdemli meg ,hogy egyetlen szép jelzőt is csak felé hajítsak. Inkább egy bicskát kéne. Hogy szépen fejbe találja.
- Miért mit is akartál? - Kérdeztem unottan ,miközben körbepillantottam a szobában. - Már ne is haragudjál, de én idejöttem és rögtön távozni is fogok ,csak tudnám hol van Seth... - Inkább úgy tettem mintha még mindig a szobát kémlelném ,csak hogy addig se kelljen ránéznem.
- Se... Igazad van ,adj valami alkoholosat. - Ez hirtelen jött és ugyan ilyen hirtelen el is vettem tőle poharamat. Egyszer én is lazíthatok.
- Hát bekaphatod. amúgy meg történetesen ide öltöztem. Miért kéne nekem ugyanúgy öltöznöm mint a suli kurváinak akik ide hivatalosak? - Kérdeztem és belekortyoltam az italomban. Közben eszembe jutott egy apró ,mégis létfontosságú és kínzó dolog.
- Figyelj Jayden... Lenne egy kérdésem... - Kezdtem és egy újat kortyoltam italomba. - Mit szólnál egy kompromisszumhoz? - Ehhez muszáj volt még egy korty. - Dennek, tudod a haveromnak kedden lesz a születésnapja... - Kezdtem ,de nem is tudtam ,hogyan kellene folytatnom. - Megtennéd ,hogy vele vacsorázol? - Kérdeztem villámgyorsan. - És ha ezt megtennéd, akkor lehetne egy kérésed hozzám. - Igen kérése az lehet, de ,hogy meg nem teszem az is biztos. Olyat amúgy se mondtam ,hogy meg is tenném. - Meg lehet bennem bízni. Na mit szólsz? - Kortyoltam ismét és az üres poharat a pultra tettem. Meg lehet bennem bízni ,ha valamit mondok akkor betartom. De itt semmit se mondtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése