2010. december 28., kedd

Jayden

Ez neki minden? De most komolyan. Legalább egy fél órás remekbe szabott előadást vártam volna az életéről.
- Negatív tulajdonságom egyértelműen nincs - vágtam rá magabiztosan és szám is rögtön önelégült vigyorba futott. - Nekem minden tulajdonságom tökéletes és hibátlan. Másoknak vannak olyan vonásai, melyek ellentétbe ütköznek az én perfekcionista énemmel, ezáltal ellenszenvessé válhatok számukra. De arról sem tehetek, hogy valaki féltékeny rám és ezért aztán ki nem állhat. Ha valaki annyira alacsony inteligencia hányadossal rendelkezik, hogy nem ismeri fel a tökéletességet, az a későbbiekben bánhatja. Meg különben is... rajtad kívül ki az, aki nem bír? Ezért aztán még soha nem kellett elgondolkoznom azon, hogy mik a negatív tulajdonságaim, meg hát azért mert bárhogy is próbálkoznék, nem sikerülne - küldtem a lány felé egy diadalmas vigyort, hiszen tényleg ez volt az igazság. Egy biztos. Világéletemben hideg vérű ember voltam, nem igazán lehetett kihozni a sodromból. Ezért aztán a hangszínem is annyira nyugodt, és magabiztosságot sugárzó, hogy ez néhány embert megrémíthet.
- Van nálad fürdőruha? Vagy szeretnéd itt is megmutatni, hogy meztelenül szoktál fürdeni? - kérdeztem egy kaján vigyorral, majd felpattantam a napozóágyról és elkezdtem kigombolni fehér ingemet. - Ne aggódj, láttam már elég meztelen csajt, nem fogok ájuldozni. De lehet, hogy neked nem ártana eltakarni a szemeidet, amíg be nem szállok a medencébe, nehogy a kidolgozott felsőtestem miatt beleájulj a medencébe - kacsintottam rá, majd nem zavartatva magam kiengedtem övemet és a medence széléhez sétáltam.
- Szóval? Segítsek beszállni vagy magadtól is menni fog? - kérdetem pimaszul vigyorogva a lányt, majd összedörzsöltem tenyereimet és utána fejest ugrottam a vízbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése